Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

Ελληνικά Προϊόντα...


Καλημέρα φίλοι μου...

θα γράψω αυτή την ανάρτηση με αφορμή ένα μέηλ που μου έστειλε μια φίλη.

Αυτό το μέηλ έλεγε πως εμείς οι Έλληνες πρέπει να υποστηρίξουμε τα ελληνικά προϊόντα γιατί όταν ψωνίζουμε από σούπερ μάρκετ που ανήκουν σε 'ξένους' ή όταν αγοράζουμε προιόντα ξενικής προέλευσης τα χρήματα που δίνουμε πάνε στους ΞΕΝΟΥΣ.

Έλεγε μάλιστα το μέηλ πως σε ευχαριστεί φίλε μου Έλληνα ο Γιόχαν από τη Γερμανία,ο Πάολο από την Ιταλία,ο Χόρχε από την Ισπανία για τα χρήματα που φροντίζεις να τους στέλνεις μηνιαίως..ενώ αντίθετα ο Γιάννης,ο Κώστας,η Μαρία είναι άνεργοι γιατί απολύθηκαν από τα Ελληνικά σούπερ μάρκετ που δούλευαν.Δεντο είχα σκεφτεί ποτέ αυτό,το ομολογώ.

Σαν Ελληνίδα ειλικρινά στενοχωρήθηκα....αγαπώ αυτή τη χώρα...παρά τις ιδιαιτερότητες που έχει.

Είμαι περήφανη που

γεννήθηκα εδώ και δεν

θέλω ούτε να πουληθούμε(πράγμα που πιστεύω έχει ήδη γίνει)

ούυτε να γίνουμε σκλάβοι άλλων λαών(και κάτι ακόμα που πιστεύω να συμβεί).Το

520 είναι ο αριθμός με τον οποιό ξεκινά κάθε barcode που αντιστοιχεί σε προιόν που παράγεται στην Ελλάδα.

Από σήμερα θα ψωνίζω ελληνικά προιόντα...γιατί είμαι Ελληνίδα και θέλω να κρατήσω αυτή τη χώρα με νύχια και με δόντια.Κι

αν μπορώ να βοηθήσω αγοράζοντας:μακαρόνια αβεζ,αναψυκτικά λουξ και γιαούρτια αγελαδίτσα...θα το κάνω....έτσι απλά.

υ.α...μην θεωρήσετε πως κάνω κάποια πρωόθηση προϊόντων....ούτε διαφημίστρια είμαι ούτε τίποτα....μια Ελληνίδα είμαι που νοιάζομαι!

8 σχόλια:

  1. για ενα μονο συμφωνω με τον καρατζαφερη
    οταν ειπε
    παλι οταν ο κωστας επαιρνε χρηματα πηγαινε στο μικρο μαγαζι της γειτονιας ψωνιζε και ετσι ο τακης παντρεψε την κορη του καιπ ηρε πραγματα παο αλλα μικρα γνωστα ελληνικα μαγαζια και ζουσε το εμποριο
    απο τοτε που ηρθαν τα μεγαλα σουπερ ταιζουμε τους αλλους και οχι εμας

    εγω μονιμως το λεω και παντα παλευω να βρω τα μικρα προιοντα σπιτικα αλλα και να συμφερουν και σαςν γεωπονος ξερω τι σημασια εχει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ χαίρομαι που το επαναφέρεις αυτό το θέμα γιατί όπως όλα ξεχάστηκε μου φαίνεται .Πολλές φορές θυμώνω με το πόσο μη συνειδητοί καταναλωτές είμαστε.Είναι απο τα πρώτα στα οποία μπορούμε να δείξουμε τη δύναμη μας και να επιφέρουμε συγκεκριμένες αλλαγές, αλλά κανένα κόμμα δυστυχώς δεν εκπαιδεύει τον κόσμο προς αποτελεσματικούς τρόπους αντίδρασης.Όταν βλέπω "λαϊκό" Σούπερ μάρκετ να πουλάει σπαράγγια απ'το Περού (!!!!!!) και η λαϊκή να έχει σκόρδα απ'την Συρία (!!!!!) σημαίνει πως κάποιος τα αγοράζει κι εγώ τρελλαίνομαι και κάνω και πολύ δυνατά σχόλια μπας και ξυπνήσει και κανένας διπλανός!!!
    Και επίσης δεν ξαναψωνίζω πια απο κανέναν που με υποχρεώνει να ζητιανεύω την απόδειξη !!!
    Να θυμόμαστε οτι "βρήσκουν και τα κάνουν" για πολλά θέματα κι ας αναλάβουμε την ευθύνη μας κάποτε.....

    Καλημέραααααααα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. οταν ειχε γινει ενα θεματακι σχετικο με τα σουπερ μαρκετ και κατι ειχε ειπωθει για το λιντλ,αποφασισα να τους κανω εμπαργκο και απο καθημερινη επισκεπτρια που ημουν εκανα 3 μηνες σχεδον να πατησω....περασε ο καιρος,το ξεχασα,βαρεθηκα να τρεχω πιο μακρια μια που αυτο ηταν το κοντινοτερο και παλι αρχισα να ψωνιζω απο αυτους...τωρα εχω παλι σχεδον 1 μηνα να παω...στηριζω το μπακαλικο της γειτονιας μου γιατι αν κλεισει κι αυτο χαθηκαμε...ολοι πρεπει να προσεχουμε αλλα το κακο ειναι πως ξεχναμε...θα περασει παλι ο καιρος και θα ξαναπαω στο λιντλ και παλι απο την αρχη...βολευομαστε σε καποιες καταστασεις και δεν κοιταμε την ουσια...
    Ναντια,κανε μου μια χαρη αν θελεις...βγαλε αυτην την λεκτικη επαληθευση ...ειναι πολυ κουραστικη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σωστή η ανάρτησή σου, κάποια στιγμή πρέπει να αποφασίσουμε να γίνουμε συνειδητοί καταναλωτές, αν θέλουμε να στηρίξουμε την χώρα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ...άς αρχίσουμε λοιπόν και να τα παράγουμε, γιατί κάτι άλλο που δεν γνωρίζουμε είναι οτι η ελληνική παραγωγή έχει μειωθεί δραματικά !!! :-) καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σίγουρα βολευόμαστε πολλές φορές και δεν τηρούμε κάποια πράγματα,όμως και πάλι αυτό από μόνο του κάνει τη διαφορά.
    Εγώ θα πρότεινα να μιλάμε περισσότερο και να ενημερώνουμε τους φίλους και τους γνωστούς μας για το θέμα.
    Και κάτι πολύ καλό θα ήταν να παράγει ο καθένας δικά του προϊόντα,όπως μπορεί.
    Το θέμα είναι να μην είμαστε χαζοκαταναλωτές και να μην καταπίνουμε ότι μας δίνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το βόλεμα είναι εθισμός
    και καταντάει αδιαφορία
    οπότε ζήτω που καήκαμε

    http://lavrendis.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δυστυχώς ο υπερκαταναλωτισμός χωρίς αιτία και σκοπό μας έχει κυριεύσει!Συμφωνώ μαζί σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή