Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011

Σοφά λόγια.......ξανά....

Καλημέρα και καλή εβδομάδα....σας έχω μιλήσει για την αγάπη που έχω στα γνωμικά και τα στιχάκια.Επίσης σας είχα πει,πως θα ξαναγράφω ανά τακτά χρονικά διαστήματα διάφορα τέτοια που έχω γραμμένα στο τετράδιο και θα περιμένω και δικά σας.Αρχίζω:

1.Δικαίωμα δεν είναι κάτι το οποίο σου δίνει κάποιος,αλλά κάτι το οποίο δεν θα επιτρέψεις σε κανέναν να σου πάρει.

2.Το γέλιο είναι το χέρι του Θεού σ'ένα κόσμο γεμάτο προβλήματα.

3.Ότι έχεις είναι σα να μην το έχεις αν δε το χαρίσεις.

4.Ζήσε τη ζωή με τύψεις...όχι με απωθυμένα.

5.Όταν μεγαλώσω...θέλω να γίνω παιδί.

6.Μην ακολουθείς το μονοπάτι.Πήγαινε εκεί που δεν υπάρχει μονοπάτι και άφησε τα ίχνη σου.

7.Όταν τολμάς,χάνεις για λίγο το βήμα σου,όταν δεν τολμάς χάνεις για πάντα τον εαυτό σου.

8.Η ποιότητα των στιγμών της σιωπής αποκαλύπτει την ποσότητα της αγάπης.

9.Επέλεξε την αγάπη σου κι έπειτα αγάπα την επιλογή σου.

10.Η τάξη είναι η χαρά της λογικής αλλά η αταξία είναι η χαρά της φαντασίας.

Αυτά ήταν όλα προς το παρόν.....σας χαιρετώ με ένα φιλί!!!

13 σχόλια:

  1. Μου άρεσε πολύ πολύ το 5!
    Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω παιδί!
    Μακάρι να το καταφέρουμε αυτό!

    Φιλί Διαμαντένιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. παιρνω το ενα φιλι σου και σ λεω οτι ειναι πολυ ωραια τα γνωμικα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ωραία που είναι!Το 4 το ακούω συχνά τελευταία...αλλά δε ξέρω(!)όσο για το 5 κ που μεγάλωσα ακόμα παιδί είμαι...αυτό το καταφέρνω μια χαρά!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ομορφα και σοφά λόγια!
    Καλή βδομάδα, με πολλά πολλά χαμόγελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΓΡΑΨΩ ΕΝΑ ΣΤΙΧΑΚΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ,,,,ΜΑΚΑΒΡΙΟ ΜΕΝ,ΣΟΦΟ ΔΕ...

    ΑΙΝΤΕ ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΟΥΣΙΑ
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΘΑΝΑΣΙΑ
    ΑΙΝΤΕ Ν ΑΡΡΩΣΤΗΣΕΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΠΕΤΡΟΣ
    ΝΑ ΤΗΝ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ

    ΦΙΛΑΚΙΑ!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφα τα γνωμικά σου,άκου κι αυτό
    Όλοι είμαστε ρολόγια ας μην σπαταλάμε τον χρόνο μας άδικα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σας ευχαριστώ όλους για το πέρασμα που κάνατε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ έχω μια απορία: εκείνο το "φείδου χρόνο" έχει καμία σχέση με φίδια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΝ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΤΗ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΩ ΚΑΠΩΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΗΣΥΧΑ Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.
    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και 'γω έχω στο μυαλό μου όταν μεγαλώσω να γίνω παιδί!Αλήθεια πως θα καταλάβουμε ότι μεγαλώσαμε;
    Να είσαι καλά,καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ζείδωρον,νομίζω πως θα καταλάβουμε ότι μεγαλώσαμε αν πάψουμε να ονειρευόμαστε...καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή