Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

Eurovision 2011 - Greece WINNER - Loucas Yiorkas ft Stereo Mike Watch my...

Μου άρεσε πάρα πολύ!!!το θεωρώ από τα καλύτερα κομμάτια του φετινού διαγωνισμού....για τη διαδικασία της ψηφοφορίας δε θέλω να επεκταθώ και να σχολιάσω.Θέλω να πω μόνο ένα μεγάλο μπράβο στο Λούκα,στάθηκε επάξια στη σκηνή και σήκωσε στους ώμους του το όνομα της χώρα μας με ήθος και σοβαρότητα....Τέτοια άτομα πρέπει να είναι οι επιλογές μας και όχι σούργελα και παπάτζες....καλή εβδομάδα σε όλους!!!

7 σχόλια:

  1. Kαλή βδομάδα Νάντια μου, μου άρεσε κι εμένα το τραγουδάκι μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ναντια καλη εβδομαδα...

    αν και φετος δεν παρακολουθησα καθολου... το τραγουδι μ αρεσε..

    φιλακιαααααααααααα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου Νάντια μου. Είναι λεβέντης ο Λούκας και μέσω του τραγουδιού δείξαμε πως εμείς οι Έλληνες πάντα αναγεννιόμαστε μέσα απ' τις στάχτες μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εχεις απολυτο δικιο Ναντια!! και απο οτι εμαθα με δικα τους εξοδα πηγαν εκει............. πολλα μπραβο ακομα στα παιδια και για αυτο!!!! καλη εβδομαδα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή εβδομάδα επίσης Νάντια,να είσαι καλά!
    Για το θέμα δεν έχω άποψη,δεν το γνωρίζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συμφωνώωωω........χωρίς βοήθεια..μια χαρά τα κατάφεραν κ δε το περιμένανε κι όλας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή