Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2016

Ταξίδια και κάποιες συμβουλές.....

 Είμαι από τους ανθρώπους που λατρεύω τα ταξίδια.Πάντα στην παρέα μου είναι θέμα συζήτησης.Είτε για ταξίδια που έχω κάνει,που έχει κάνει κάποιος άλλος και ακούω ευλαβικά την εμπειρία του,είτε ταξίδια που προγραμματίζουμε να κάνουμε στο μέλλον.
Ας αρχίσουμε με τον προορισμό.Καλό θα είναι να πας κάπου που έχεις βάλει στο μάτι για κάποιο λόγο και όχι κάπου που απλά είπε κάποιος από την παρέα τυχαία.Αν πας σε ένα αδιάφορο μέρος για σένα,είναι πιθανό να περάσεις αδιάφορα και συ.Δεν είναι απόλυτο,αλλά μου χει συμβεί.
Ενημερώσου για τα πάντα.Μάθε για τα εισιτήρια,τα ξενοδοχεία,τα μέσα μεταφοράς,τα αξιοθέατα που αξίζει να δεις.Ρώτα άτομα που έχουν πάει και μπες σε site που μιλούν για ταξιδιωτικές εμπειρίες.Βοηθούν πολύ.
 Καλό θα είναι για να μην αγχώνεσαι να μαζέψεις χρήματα την τελευταία στιγμή,να έχεις έναν κουμπαρά που να βάζεις ότι ψιλά περισσεύουν από το σούπερ μάρκετ,χρήματα που θα σου δώσουν σε γιορτή ή γενέθλια και γενικά όποτε μπορείς να αποταμιεύσεις αποταμίευσε γιατί θα το βρεις μπροστά σου.
 Η βασικότερη προυπόθεση όμως για μένα αφού έχεις λύσει τα παραπάνω,είναι να έχεις καλή παρέα.Μην πας ταξίδι με κάποιον που δεν ταιριάζουν τα γούστα σου,με κάποιον που δεν ξέρεις πολύ καλά,με κάποιον από υποχρέωση,με κάποιον που μπορεί να "κουβαληθεί" στο ταξίδι σου με κάποιον τρόπο.Καλύτερα να φανείς αγενής και να αποφύγεις να ταξιδέψεις με ένα τέτοιο άτομο,γιατι αλλιώς θα χάσεις απόλυτα την τελευταία μου συμβουλή του να....
......ζήσεις τη στιγμή....
Με ένα άτομο που δεν "κολλάς" παίζει να σχηματίσεις άσχημη  γνώμη για το μέρος που θα πας,θα ξενερώσεις και δεν θα ευχαριστηθείς οτιδήποτε καινούργιο δεις,γευτείς,αγγίξεις...
 Η ζωή είναι μικρή και οι ευκαιρίες για ταξίδια λίγες...κάντες λοιπόν με το κατάλληλο άτομο/άτομα την κατάλληλη στιγμή.
           
                                         Bon voyage......


           
                             

1 σχόλιο:

  1. Γεια σας αγαπητοί φίλοι,
    Να κάνω μια παρατήρηση, πολλοί άνθρωποι χρειάζονται χρήματα για να χρηματοδοτήσει κάθε λογής πράγματα ή να έχουν οφειλές, στην πραγματικότητα σχεδόν όλοι να είμαστε πιο ρεαλιστές. Προκειμένου να καταπολεμηθεί η φτώχεια και ο αποκλεισμός της Τράπεζας, θα προσφέρει δάνειο-πιστωτική (άτομα, εταιρείες όπως ενώσεις) σε δυσκολία ή που επιθυμούν να βοηθήσουν να αντιμετωπίσει κάποια από τους οικονομικά προβλήματα ή να ξεκινήσετε μια επιχειρηματική δραστηριότητα. Σαφώς είμαι ένα άτομο που έδωσε έξω τα δάνεια που κυμαίνονται από € 2000 σε € 7,000,000. Επομένως, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου μέσω e-mail, αν σας ενδιαφέρει για περισσότερες πληροφορίες. Εδώ είναι η διεύθυνσή μου: cassandrabazarov@gmail.com. Επικοινωνήστε μαζί μου για να βρούν την ικανοποίηση στα προβλήματά σου.
    Ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή