Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015

νεραιδοσυνέντευξη.....

-τι υπάρχει στο χάρτη σου;με ρώτησε η νεράιδα δημοσιογράφος...
-ανατολικά είναι τα νησιά της μοναξιάς...
-και δυτικά;με κοίταξε έκπληκτη με τη μπατονέτα που είχε για μικρόφωνο...
-δυτικά είναι η πολιτεία της αγάπης,της είπα.
-και βόρεια;
-η χώρα της φιλίας...
-και νότια;
-τα βουνά της θύμησης...
-που προτιμάς να ταξιδεύεις;με ρώτησε κουνώντας τα ανυπόμονα
φτερά της....
-εξαρτάται τι διάθεση έχω όταν ξυπνάω και τι διάθεση έχω όταν είναι να κοιμηθώ...
-δηλαδή;είπε και πρασίνισε το όμορφο μουτράκι της...
-δηλαδή αν ξυπνάω με κακή διάθεση,τότε πηγαίνω βόρεια,στη χώρα της φιλίας...
-γιατί αυτό;
-γιατί οι φίλοι είναι εκεί για τα εύκολα και τα δύσκολα...
-και τα υπόλοιπα μέρη;
-αν είμαι χαρούμενη προτιμώ την πολιτεία της αγάπης...ροζ σύννεφα απλώνονται παντού και χαμόγελα κατρακυλούν απ τις κοιλάδες...
-μετά,μετά;ρωτούσε η πρασινομουρίτσα νεράιδα κρατώντας σημειώσεις...
-αν μου λείπουν αγαπημένα πρόσωπα και καταστάσεις,πηγαίνω στα βουνά της θύμησης...εκεί πότε μελαγχολώ και πότε συγκινούμαι...αυτά....
-ει,ξέχασες τα νησιά της μοναξιάς...είπε η επίμονη δημοσιογράφος μετρώντας αδέξια το χάρτη μου με τις κρυψώνες του...
-στα νησιά της μοναξιάς πηγαίνω συνέχεια...εκεί επιστρέφω μετά την αγάπη,τη φιλία,τη θύμηση..γιατί κυρίως όλοι μόνοι ήμαστε,της είπα και η συνέντευξη έφτασε στο τέλος της...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου